New Media: still not attractive.
After so many years pushing for building something on the www, even now still cannot see good people from traditional media daring to enter to new media!
I cannot convince great names I know in client service or creative field to believe in strong future of Internet and take a step forward. And this is a weakness for the target I set, to really create an interactive agency that provides good ideas and good quality sites.
SO, decision is next: set a new target.
Level? Higher!!
And …. harder!!
Â
Hello Dan!
Desi ai scris articolul in engleza imi permit obraznicia a-l comenta in romana. Reala concluzia. Dar ce nu stiu numele acestea mari despre care vorbesti aici e ca numele RELATIV mici fac bani seriosi folosindu-se de unealta asta aleasa a comunicarii, internetul. Si daca impactul pe care mesajele lor il au folosind canelele media traditionale, este incomparabil mai putin decisiv decat l-ar avea folosind mediul virtual. Aici oamenii sunt evident mai vulnerabili la informatie si o informatie bine definita si prezentata, asa cum se intampla in campaniile dezvoltate online de compania ta, va penetra mult mai bine tinta, target-ul stabilit.
Dar inchei manifestandu-mi increderea in dezvoltarea pe care o va cunoaste internetul de peste tot, inclusiv din Romania. Insusi un foarte inteligent contemporan, Bill Gates si-a incheiat cariera in Microsoft, printr-un, eu il consider sfat “In viitor, totul va fi online”